Pogoji uporabe
Dan izida: 15. april 2024
PODATKI O PODJETJU
PERSONAL BEST, prodaja in distribucija, d. o. o.
Stegne 3, 1000 Ljubljana, Slovenija
Matična številka: 9457216000
Pristojni organ: Okrožno sodišče v Ljubljani,
reg. št.1/22162/00
Kontakt:
store@personalbest.si
Telefon: +386 40 122921
Personal Best d. o. o. je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost (DDV).
Blagovna znamka Personal Best ter spletna stran https://www.personalbest.si (v nadaljevanju: spletna stran, naša spletna stran) sta last podjetja PERSONAL BEST, prodaja in distribucija d. o. o.
1. SPLOŠNI POGOJI
To pogodbo sklenete z družbo PERSONAL BEST, prodaja in distribucija, d. o. o. (v nadaljevanju: Personal Best, mi, nas ali naše). Naše spletno mesto ponuja različne izdelke športne opreme, ki jih mi prodajamo in neposredno pošiljamo.Pogoji uporabe (v nadaljevanju: Pogoji) so sestavljeni v skladu s veljavnimi predpisi na področju elektronskega poslovanja in drugimi veljavnimi predpisi ter veljajo vedno, ko obiščete naša spletna mesta, ko z nami komunicirate (npr. pogovori s podporo uporabnikom, vprašanja garancije itd.) in ko kupujete blago na omenjenih spletnih mestih (v nadaljevanju: storitve). Ti pogoji uporabe veljajo tudi, kadar nastopamo kot upravljavec podatkov. V tem dokumentu "vi" in "vaš", "stranka", “potrošnik”, "kupec" pomeni vas kot uporabnika storitev, ne glede na to, ali ste stranka, obiskovalec spletnega mesta ali drug posameznik, katerega podatke smo zbrali. Poleg Pogojev si preberite tudi Pravilnik o zasebnosti (v nadaljevanju: Pravilnik o zasebnosti), ki ureja vaše posredovanje osebnih podatkov prek našega spletnega mesta in velja kot del Pogojev.
Te Pogoje lahko kadar koli spremenimo tako, da spremenjene pogoje objavimo na tej strani. Vsi spremenjeni pogoji bodo samodejno začeli veljati na datum, ki je naveden v Pogojih, razen če ni navedeno drugače. Zagotavljamo, da so ti Pogoji posodobljeni, in jih redno pregledujemo. Zato je pomembno, da jih preverite pred vsako uporabo naših storitev.
Strinjate se, da lahko od časa do časa odstranimo storitve za nedoločen čas ali jih kadar koli prekličemo, ne da bi vas o tem obvestili.
Če želite pri nas kupiti izdelke, morate izpolnjevati naslednje zahteve:
- morate biti stari najmanj 18 let;
- imeti veljavno plačilno/kreditno kartico, ki jo sprejemamo, izdano na vaše ime;
- da je vaš naslov dostave samo v Ljubljani, Slovenija.
Z uporabo našega spletnega mesta vsak uporabnik:
- se izrecno strinja s Pogoji in politiko zasebnosti;
- se zavezuje, da bo naše spletno mesto uporabljal na zakonit način;
- se zavezuje, da storitve ne bo uporabljal za objavo ali razširjanje kakršnih koli vsebin in/ali oglasov, ki so v nasprotju z veljavno zakonodajo, javnim redom in moralo;
- je odgovoren za poznavanje in upoštevanje veljavnih predpisov Republike Slovenije v zvezi z uporabo spletnega mesta,
- se zavezuje, da storitve ne bo uporabljal v komercialne, nezakonite ali kakršne koli druge namene, razen tistih, ki so določeni v teh pogojih;
- ne bo širil avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki pripadajo drugi pravni ali fizični osebi;
- ne bo poskušal pridobivati, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov;
- ne bo kopiral, shranjeval ali na kakršen koli način prenašal celotne vsebine spletnega mesta ali njenega dela; ne bo uporabljal računalniških kod, zlonamerne programske opreme ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onemogočilo ali poškodovalo to storitev, ponudnika storitev ali njegovo programsko in strojno opremo, ponudnika poti in telekomunikacijske naprave.
2. CENE
Vse cene izdelkov na spletnem mestu https://www.personalbest.si so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) 22% ter ne vključujejo stroškov dostave.Vse cene izdelkov se lahko med letom spremenijo navzgor ali navzdol brez predhodnega obvestila. Veljavna cena je cena v trenutku oddaje in potrditve naročila. Kupoprodajna pogodba med vami in nami je sklenjena v trenutku, ko potrdimo naročilo in prejmete e-sporočilo o stanju naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika (nas) kot za kupca (vas).
Za vsa naročila se zahteva prispevek k stroškom pošiljanja. Ti stroški se lahko razlikujejo glede na težo pošiljke in njen namembni kraj.
3. NAROČILO
KORAKI NAKUPA:Izdelke lahko naročite kot registrirani ali neregistrirani uporabnik 24 ur na dan, vse dni v tednu. Ko se odločite za nakup izdelka in izberete njegovo opcijo, ga po možnosti dodajte v košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico". V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov, pa tudi odstranite jih, kadar koli želite. Ko so v vaši košarici izbrani izdelki, kliknite gumb "Na blagajno".
KORAK: PREGLED KOŠARICE
V prvem koraku boste videli pregled košarice. Tu lahko izdelke tudi odstranite ali spremenite njihovo količino. Če želite košarico izprazniti, kliknite na gumb s simbolom "Koš". Če pa vas zanima kateri koli drug izdelek, se lahko v trgovino vrnete s klikom na gumb "Nadaljuj z nakupovanjem". Če ste prepričani v nakup izdelkov, kliknite na gumb "Naprej na blagajno".
KORAK: IZBERITE NAČIN PLAČILA IN DOSTAVE
V tem koraku izberete način plačila in dostave.
KORAK: PLAČILO
V tem koraku imate pregled nad celotnim naročilom z vsemi podatki o nakupu. Za nadaljevanje morate potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji, ki si jih lahko preberete s klikom na povezavo. Po pregledu naročila za končno oddajo naročila kliknite na gumb "Zaključi nakup" in po uspešno opravljenem plačilu ste zaključili nakup. Po oddaji naročila boste prejeli potrditveno e-sporočilo z vsemi podrobnostmi oddanega naročila.
KORAK: NAROČILO ODDANO
V tem koraku so prikazani vsi podatki o vašem nakupu, ki jih lahko po potrebi natisnete.
Naročila se lahko prekličejo zlasti glede na naše zaloge ali v primeru sporov glede predhodnega plačila s strani stranke.
Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vsako naročilo, ki ga oddate pri nas. Po lastni presoji lahko omejimo ali prekličemo količine, kupljene na osebo, gospodinjstvo ali naročilo. Te omejitve lahko vključujejo naročila, oddana prek ali pod istim računom stranke, isto kreditno kartico in/ali naročila, ki uporabljajo isti naslov plačnika računa in/ali dostave. V primeru, da spremenimo ali prekličemo naročilo, vas lahko poskušamo obvestiti tako, da stopimo v stik z elektronsko pošto in/ali naslovom plačnika računa/telefonsko številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila. Pridržujemo si pravico, da omejimo ali prepovemo naročila, za katera se po naši presoji zdi, da so jih oddali trgovci, preprodajalci ali distributerji.
Strinjate se, da boste za vse nakupe v naši trgovini zagotovili aktualne, popolne in točne podatke o nakupu in računu. Strinjate se, da boste nemudoma posodobili podatke o računu in druge podatke, vključno z vašim e-poštnim naslovom ter številkami in datumi veljavnosti kreditnih kartic, da bomo lahko dokončali vaše transakcije in vas po potrebi kontaktirali.
Za več podrobnosti si oglejte našo stran Vračilo:
Če imate kakršne koli težave z naročilom, nas kontaktirajte preko support@personalbest.si.
4. PLAČILO
Za zagotovitev varnosti plačil PERSONAL BEST d. o. o. uporablja storitev varnega plačevanja, ki jo ponuja izbrana organizacija. Ta storitev vključuje varnostni standard SSL. Zaupni podatki (16-mestna številka bančne kartice, datum veljavnosti in kriptogram) se neposredno prenašajo šifrirano, ne da bi šli skozi strežnike PERSONAL BEST.Spletna navedba številke bančne kartice in končna potrditev naročila predstavljata dokazilo o celotnem navedenem naročilu in plačilo zneskov, ki nastanejo z vnosom izdelkov, navedenih na obrazcu za naročilo. Ta potrditev pomeni podpis in izrecno strinjanje z vsemi operacijami, opravljenimi na spletnem mestu.
5. DOSTAVA
Storitve dostave: na voljo je samo kurirska služba; samo v Ljubljani, Slovenija.Stroški dostave v Ljubljani znašajo 10 evrov; za naročila v znesku nad 100 evrov je dostava brezplačna.
Na spletnem mestu je navedena razpoložljivost izdelkov, tistih, ki niso na voljo, ni mogoče naročiti. Vendar je treba te informacije obravnavati zgolj kot okvirne, ki ne morejo prevzeti naše odgovornosti.
V primeru napake pri zalogah vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času. Zavezujemo se, da bomo storili vse, kar je v naši moči, da bomo upoštevali dobavne roke in v vseh primerih zagotovili dostavo v največ 60 (šestdesetih) dneh od naslednjega dne po dnevu posredovanja naročila.
Izdelki, ki jih naročite, bodo poslani po kurirski službi. O lokaciji in času dostave se boste predhodno dogovorili tako, da vas bo poklicala dostavna služba podjetja.
Ob prevzemu naročenega blaga od kurirja se zavezujete, da boste preverili, ali paket za dostavo vsebuje vse naročeno blago, in obvestili kurirja, če blago/izdelki ne ustrezajo temu, kar ste naročili. Če vam izdelek/izdelki niso dostavljeni v celoti v skladu z naročilom ali z vidnimi poškodbami, vas prosimo, da izdelek zavrnete ali ga sprejmete "s pridržkom".
6. VRAČILO
Stranka ima na voljo 14-dnevni rok za odstop od pogodbe od datuma prejema paketa, da nas po elektronski pošti na naslov support@personalbest.si obvesti o svoji želji po odstopu od pogodbe. Stranka mora prenesti in izpolniti obrazec za vračilo, ki se nahaja na dnu spletne strani na strani Pogoji in določila, ter ga priložiti v paket za vračilo, da se lahko njena zahteva potrdi. Izdelki nam morajo biti vrnjeni v originalni embalaži in ne smejo biti uporabljeni. Stroške vračila nosi kupec.V primeru vračila lahko kupec dobi vračilo opravljenega plačila neposredno na kartico, ki jo je uporabil za plačilo, z nakazilom na svoj račun.
V primeru zamenjave, ne glede na razlog (napačna velikost, napaka v naročilu itd.), se zavezujemo, da bomo želeni izdelek vrnili brez dodatnih stroškov in v najkrajšem možnem času.
Nekaterih izdelkov zaradi higienskih ali varnostnih razlogov ni mogoče vrniti ali zamenjati.
Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti in/ali zamenjati, ne glede na to, ali so neuporabljeni, so:
- Kopalke;
- Spodnje perilo;
- Hrana in pijača;
- Izdelki, ki so izdelani na zahtevo uporabnika in so jasno personalizirani v skladu z njegovimi željami.
7. Navodila za VELIKOST in VZDRŽEVANJE, GARANCIJA
Vse informacije o velikosti in materialih so na voljo na strani izbranega izdelka.Vsi izdelki, ki so naprodaj na naši spletni strani pod blagovno znamko MAKO, imajo 2 leti garancije od prevzema izdelka proti morebitnim proizvodnim ali skritim napakam.
Ta garancija velja v primeru običajne uporabe ob upoštevanju navodil za vzdrževanje in uporabo, ki so označena na nalepkah ali dokumentaciji, priloženi izdelku.
Za uveljavitev garancije mora kupec morebitne napake ali nepravilno ravnanje prijaviti v 1 (enem) mesecu po njihovem odkritju. Potrošnik mora poslati e-sporočilo na naslov support@personalbest.si, v katerem navede številko in datum naročila ter ugotovljeno težavo, skupaj s fotografijo.
Po vaši zahtevi za priznanje primera kot garancije bo podporna služba stopila v stik z vami in vam pomagala urediti dostavo blaga v naše skladišče, po prejemu blaga pa ga bomo posredovali podjetju MAKO (Horizon Sport Creation, 4 Rue du Bocage, 35520 La Chapelle des Fougeretz), da potrdi, ali je izdelek v garanciji ali ne. Po odgovoru podjetja MAKO bomo stopili v stik z vami in uskladili nadaljnje ukrepe. Časovni okvir za obravnavo priznanja primera kot garancijskega je določen v skladu z veljavno zakonodajo.
8. AVTORSKE PRAVICE
Upravljavec spletnega mesta je podjetje Personal Best d. o. o., ki je tudi lastnik spletnega mesta. Vse pravice so pridržane. Spletno mesto lahko vsebuje tudi vsebine (npr. fotografije, videoposnetke itd.), za katere imajo avtorske pravice tretje osebe. Če želite te informacije ali gradivo s spletnega mesta posredovati tretjim osebam, morate obvezno pridobiti predhodno soglasje lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe vsebine in pogojev brez predhodnega obvestila. Pridržujemo si pravico do napak, nepravilnih objav in vnosov na spletnem mestu. Ob njihovem odkritju jih bomo poskušali odpraviti v najkrajšem možnem času.9. POVEZAVE TRETJIH OSEB
Nekatere vsebine, izdelki in storitve, ki so na voljo prek našega spletnega mesta, lahko vključujejo gradiva tretjih oseb.Povezave tretjih oseb na našem spletnem mestu vas lahko usmerijo na spletna mesta tretjih oseb, ki niso povezana z nami. Nismo odgovorni za preverjanje ali ocenjevanje vsebine ali točnosti ter ne jamčimo in ne bomo imeli nobene odgovornosti za gradiva ali spletna mesta tretjih oseb ali za kakršnokoli drugo gradivo, izdelke ali storitve tretjih oseb.
Ne odgovarjamo za nobeno škodo ali poškodbe, povezane z nakupom ali uporabo blaga, storitev, virov, vsebine ali drugih transakcij, opravljenih v povezavi s spletnimi mesti tretjih oseb. Preden se lotite kakršnekoli transakcije, skrbno preglejte pravila in prakse tretje osebe ter se prepričajte, da jih razumete. Pritožbe, zahtevke, zanimanja ali vprašanja v zvezi z izdelki tretjih oseb je treba nasloviti na tretjo osebo.
10. PRITOŽBE IN SPORI
Upoštevamo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh si prizadevamo izpolniti svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema za obravnavo pritožb. Pritožbo vložite prek elektronskega naslova ali pisno na naš naslov, ki je viden na naši spletni strani. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegovo nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si po najboljših močeh prizadevamo za sporazumno rešitev vseh sporov. Vsak spor, ki ga ne bo mogoče rešiti sporazumno, bo reševalo sodišče v Ljubljani v Sloveniji.Opozorilo: blagovna znamka MAKO je registrirana blagovna znamka, kakršnakoli uporaba imena ali logotipa brez našega dovoljenja in/ali dovoljenja družbe MAKO je prepovedana.
11. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV:
V skladu s pravnimi normami PERSONAL BEST d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.12. LOČLJIVOST
Če se ugotovi, da je katerakoli določba teh Pogojev nezakonita, nična ali neizvršljiva, je takšna določba kljub temu izvršljiva v največjem obsegu, ki ga dovoljuje veljavna zakonodaja, neizvršljivi del pa se šteje za ločenega od teh pogojev, pri čemer takšna ugotovitev ne vpliva na veljavnost in izvršljivost drugih preostalih določb.13. ODSTOP OD POGODBE
Obveznosti in odgovornosti strank, ki so nastale pred datumom odstopa od pogodbe, ostanejo v veljavi za vse namene tudi po odstopu od te pogodbe.Ti Pogoji veljajo, dokler jih ne prekinete vi ali mi. Te Pogoje lahko kadarkoli prekinete tako, da nas obvestite, da ne želite več uporabljati naših storitev, ali ko prenehate uporabljati naše spletno mesto.
Če po naši izključni presoji ne izpolnjujete ali sumimo, da ne izpolnjujete katerega koli pogoja ali določbe teh Pogojev, lahko tudi mi kadar koli in brez predhodnega obvestila odstopimo od te pogodbe, vi pa ostanete dolžni plačati vse zneske do vključno datuma odstopa; in/ali v skladu s tem vam lahko zavrnemo dostop do naših storitev (ali katerega koli njihovega dela).
Če potrebujete pomoč, več informacij o nas ali želite poslati obvestilo o prisotnosti na naši storitvi določenih informacij, za katere menite, da so nezakonita vsebina, se nemudoma obrnite na našo službo za stranke tukaj: support@personalbest.si
PERSONAL BEST d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
https://www.gov.si/en/topics/resolution-of-consumer-disputes/