O podjetju MAKO
Mako je na trg prišel leta 2008 zahvaljujoč strasti in delu ustanoviteljev Jérémieja Chapona in Jessice Harrison. Prvi izdelki, ki sta jih izdelala, so bili neoprenske obleke za triatlon. Jérémie, ki v 10 letih ukvarjanja s triatlonom ni našel obleke, ki bi mu popolnoma ustrezala, je prišel do zaključka, da bi jo našel le tako, da si jo ustvari sam! Njun cilj je bil oblikovati popolnoma nov izdelek, ne da bi nanj vplivali drugi izdelki na trgu. Zato nista uporabila nobenih obstoječih vzorcev, kombinacije pa so bile ustvarjene od A do Ž, da bi izpolnile te zahteve - popoln kroj z najboljšimi materiali, brez "marketinških" prijemov.
Danes, 16 let pozneje, se MAKO distribuira v približno petnajstih državah in pri več kot 150 preprodajalcih po vsej Franciji. Blagovna znamka še naprej raste in sodeluje s številnimi športnicami in športniki, da bi nenehno izboljševala svoje izdelke in širila svojo ponudbo z inovativnimi novimi izdelki, pri čemer je njena stalna želja ponuditi kakovostne izdelke z brezhibno estetiko in najboljšim razmerjem med kakovostjo in ceno na trgu.
Blagovna znamka ponuja tudi celo vrsto prilagodljivih izdelkov za klube in organizacije, bodisi v plavanju, triatlonu, atletiki ali kolesarjenju. MAKO se razvija, pri tem pa ohranja jasne cilje: inovacije, brezhibno kakovost in estetiko ter dostopnost za vse.

JÉRÉMIE CHAPON
Ustanovitelj in izvršni direktor
Jérémie je blagovno znamko MAKO ustvaril leta 2008, ko se je njegov talent za oblikovanje izdelkov združil z željo po ustvarjanju popolne kombinacije. Jérémie je podjetnik in nekdanji triatlonec, predvsem pa športni navdušenec.

JESSICA HARRISON
Direktorica produktnega oblikovanja in grafike
Jess je dvakrat nastopila na olimpijskih igrah v triatlonu. Svoje bogate izkušnje na tehnični ravni v plavanju in triatlonu, povezane z ljubeznijo do dizajna, prinaša v oblikovanje estetike MAKO.